Maatregelen voor het verifiëren van beoordelingen

Onze producten worden uitsluitend beoordeeld door klanten die deze daadwerkelijk hebben gekocht. Elke hier vermelde beoordeling is van een echte klant voor zijn werkelijke bestelling in onze winkel. Met welke maatregelen we dit in ons beoordelingsproces zekerstellen, wordt hieronder kort toegelicht.

Wanneer en Hoe?

Ongeveer 5 tot 10 dagen na het voltooien van een bestelling vragen we de klant om een beoordeling te geven. De uitnodiging wordt per bestelling verzonden via een e-mail naar het e-mailadres dat voor de bestelling werd gebruikt.
Als er binnen de volgende 7 dagen geen beoordeling wordt gegeven, herinneren we met een e-mail nogmaals aan de mogelijkheid. Daarna versturen we geen verdere uitnodigingen.

De e-mail bevat een voor deze bestelling geldige gecodeerde link, waarmee een beoordeling kan worden gegeven. Zodra de beoordeling voor een bestelling is gegeven, kan er geen extra beoordeling worden gedaan.

Er kan niet anoniem of zonder een bestelling worden beoordeeld.

Hoe werkt het?

Een bestelling kan met 1 tot 5 sterren (beoordelingscijfers) beoordeeld worden. Uit het eenvoudige gemiddelde van de beoordelingscijfers van alle afgegeven productbeoordelingen wordt vervolgens een totaalscore berekend.

De waardering is als volgt gedefinieerd:

  • 5 sterren: Vind ik geweldig
  • 4 sterren: Vind ik leuk
  • 3 sterren: Niet slecht
  • 2 sterren: Vind ik niet leuk
  • 1 ster: Vind ik helemaal niet leuk

Naast de beoordelingscijfers moet de klant ook nog een korte titel en commentaar geven om zijn ervaringen in eigen woorden te delen.

Publicatie

Bij het indienen van de beoordeling moet de klant expliciet instemmen met de publicatie van de beoordeling op onze site. Alleen de voornaam van de klant, de sterrenbeoordeling, en de titel en beschrijving in eigen woorden worden gepubliceerd. Er worden geen persoonsgegevens zoals achternamen gepubliceerd.

Beïnvloeding

Wij bieden geen voordelen, speciale voorwaarden, kortingen of andere prikkels voor het geven van een positieve beoordeling of voor het intrekken van een negatieve beoordeling. Alleen als compensatie voor de moeite van het geven van feedback, belonen wij de gegeven beoordeling soms met acties zoals vouchers of terugbetalingen. Voor de "beloning" maakt het niet uit of de gegeven beoordeling positief of negatief is. Het resultaat van de beoordeling (positief/negatief) wordt niet beïnvloed. Wij vinden het belangrijk om feedback van de klant te ontvangen, wat zonder prikkels zelden gebeurt.

Beoordelingen van derden

Voor onze winkel zijn er geen beoordelingen van derden, zoals bijvoorbeeld via Google, Trusted Shop, ...

Klantenbeoordelingen

De fotocollage is zoals aangegeven en van goede kwaliteit, hoogwaardig!
Het is eenvoudig te maken en wordt snel geleverd! Dank je
- Simone
Afdruk Fotocollage Poster 60x40cm
Vertaald: Toon origineel (de) Vertalen
Tevreden met het product. Het langste was het selecteren van de foto's. Eenvoudig ontwerp, zelfs voor een beginner. Kwalitatief resultaat. De app plaatst de foto's, je kunt ze gemakkelijk aanpassen. Snelle en correcte levering. Ik had het geluk aanwezig te zijn bij de levering (geen afhaalpunt?).
Negatieve punten: ik begreep niet of mijn werk was opgeslagen om het de volgende dag opnieuw te kunnen openen.
En het betalingssysteem was niet veilig. Geen bevestiging van de bank die vroeg of ik verantwoordelijk was voor de uitgave.
- Brigitte
Afdruk Fotocollage Poster 70x70cm
Vertaald: Toon origineel (fr) Vertalen
Klantfoto van Brigitte voor beoordeling Afdruk Fotocollage Poster 70x70cm
De keuze aan verschillende dragers, het eenvoudige proces (selectie van aantal afbeeldingen en hun automatische indeling in het gewenste kader, aanpassingen etc.) en het respecteren van de genoemde levertijd maken het pakket compleet. Ons canvas (120x80cm) ziet er gewoon geweldig uit.
- Marcus
Afdruk Fotocollage Canvas 120x80cm
Vertaald: Toon origineel (de) Vertalen